Google
 

Friday, September 24, 2010

Proton Waja Lancer aka Proton Inspira?

Proton Waja Lancer aka Proton Inspira?



Ini adalah gambar Proton Waja Lancer rekaan Theophiluschin sebelum gambar muka depan Waja Lancer tersebar luas di internet. Hampir sama bukan? Cuma pihak Proton telah mereka semula bumper depan untuk kelihatan lebih menarik.



Menurut dari satu laman web yang saya lawati, Proton Waja Lancer akan dinamakan sebagai Proton Inspira. Info ini belum disahkan lagi dan khabar angin mengatakan nama itu akan dipilih untuk model pengganti waja tersebut. Sama-samalah kita nantikan pengumuman dari pihak Proton dalam masa terdekat ini.

Saya akan update jika ada info baru mengenai hal ini.

2 comments:

  1. Who already book or plan book inspira please join our latest proton inspira club at http://www.inspiraclub.com


    Volunteer moderator need, interest please pm me jenny

    ReplyDelete
  2. gua ingat nak booking sebijik laa nak ganti texsi iswara gua yang dah uzur tu...mesti ramai customer nak naik teksi inspira/lancer gua..eke..kee..kee..

    ReplyDelete

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Click This Ad